Irina Marković, koja ima osmogodišnju ćerku sa Peđom D‘Bojem, tvrdi da dete koje je dobila s njim u vanbračnoj zajednici nije videla dve godine.
Ona kaže da joj se život pretvorio u pakao kad je 2013. poslala ćerku na odmor s ocem.

Prijavila Peđu
Peđa je dete odveo na meni nepoznatu lokaciju. On mi je kidnapovao ćerku, koja sudski pripada meni. Premestio ju je iz škole u Zemunu u drugu, na Senjaku, i to bez moje dozvole. Centar za socijalni rad ništa nije uradio povodom moje prijave za otmicu koju sam podnela, a na njegovu kojom traži alimentaciju odmah su reagovali. Moja prijava je podneta još 2013. u Centru za socijalni rad Zemun. Poslali su me u policiju, a zatim u sud - objašnjava Markovićeva i dodaje:
Nikad nisam bila u braku s tim idiotom. On je zbog sujete hteo da dokaže da može da napravi dete, a ja sam ispala... Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs
 
Top